مصاحبه آرشیو خبر ها
BBC و بوفون را با مسی هم عوض نمی کنم!

BBC و بوفون را با مسی هم عوض نمی کنم!

مربی یوونتوس مکس آلگری دیروز در مصاحبه ای در حاشیه ی کمپ تمرینی کودکان در مورد پوگبا، پیانیچ، براردی و موراتا صحبت کرده بود، نسخه ی امروز لارپابلیکا بخش های دیگری از صحبت های او را منتشر کرده که در آن می گوید که 3 دفاع میانی اش چقدر برای او ارزشمند هستند:

 

من آنها را با هیچ ستاره ای عوض نمی کنم، BBC به همراه بوفون، همین الان نقش مسی را برای من دارند. ایتالیا عالی شروع کرده و از یوروی خوبی لذت می برد. آتزوری شجاعت، اراده ی مبارزه و سازماندهی فوق العاده اش را نشان داد.

 

مکس و بچه ها ، این گفت و گو را در حاشیه ی این مراسم انجام دادند.

 

سپس از مربی در مورد پوگبا سوال شد، کسی که به خاطر دیر رسیدن سر تمرینات و به پا داشتن دمپایی مورد انتقاد واقع شده بود.

 

من اصلا نگران از دست دادن او نیستم، اگرچه هیچ کس نمی داند چه اتفاقی قرار است بیفتد. ایده ی ما این است که تیم را قوی کنیم و در عین حال پوگبا را هم نگه داریم، پوگبا تا به حال در تمرینات من با دمپایی حاضر نشده است. البته این که بازیکن دیر کند پیش می آید. اینجا در یووه تنها یک نفر بوده که هرگز دیر نکرده و آن هم لیختشتاینر است که یک سوییسی است.

 

فصل بعد؟

 

باید در زمان درست شروع کنیم اما امسال مجبور نیستیم که فاز آماده سازی را با عجله طی کنیم. هدف اصلی ما اسکودتوی ششم است. لیگ قهرمانان غیرقابل پیشبینی است، تنها میلان آریگو ساکی دو بار پیاپی موفق به فتح آن شده است. آینده؟ من به تجربه ای در خارج از کشور فکر می کنم و بعد هم دوست دارم دوران حرفه این را با تیم ملی به پایان ببرم، امیدوارم قبل از اینکه پیر شوم به این مهم دست یابم، اما برای حالا و امیدوارم که برای مدت طولانی در یوونتوس بمانم.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نازنین راهبر
نازنین راهبر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: